KURZUS: Marketing
MODUL: II. modul: Vásárlói magatartás, marketingkutatás és STP
Modulzáró kérdések
1. Válassza ki a felsoroltakból a fogyasztóra ható társadalmi tényezőket!
1 pont | |||||||||||||
2. Melyik állítás igaz?
1 pont | |||||||||||||
3. Válassza ki a felsoroltakból a tanulás helyesen definiált tényezőit!
1 pont | |||||||||||||
4. Döntse el, hogy az alábbi állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
1 pont | |||||||||||||
5. Jelölje be a beszerzési központban a beszerzési szerepkörök vonatkozásán igaz állításokat!
1 pont | |||||||||||||
6. Melyik állításokkal ért egyet olvasmányai alapján?
1 pont | |||||||||||||
7. Párosítsa az alábbi példákat a kutatási típusokkal! piaci jellemzők kutatása 1 pont | |||||||||||||
8. Válassza ki a felsoroltakból a kétkimenetelű skála jellemzőit!
1 pont | |||||||||||||
9. Döntse el, hogy az alábbi állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
1 pont | |||||||||||||
10. Válassza ki az alábbiak közül a hatékony szegmentálás helyesen definiált kritériumait!
1 pont | |||||||||||||