KURZUS: Termék- és árpolitika

MODUL: Apparátus

Irodalomjegyzék

A jegyzet elkészítéséhez felhasznált legfontosabb irodalmak

Berke Sz.: A funkcionális minőség összetevőinek fogyasztói megítélése állati eredetű alapélelmiszereknél. PhD értekezés, Kaposvár, 2003.

Dean, J.: Pricing Policies for New Products. Harvard Business Review, Nov.-Dec. pp. 1-12. (1976)

Gabor, A.: Pricing-Concepts and Methods for Effective Marketing. Gower, 1988.

Grunert, K.G. et.al.: Market Orientation in Food and Agriculture. Kluwer Publicher, London, 48 p (1996)

Gutjahr, G.: A piaclélektan kézikönyve - Fogyasztó és termék. Aula Kiadó, Budapest, 1992.

Hajdu I., Lakner Z.: Az élelmiszeripar gazdaságtana. Mezőgazdasági Szaktudás Kiadó, Budapest, 1999.

Hoffmann I.: Stratégiai marketing. Aula Kiadó, Budapest, 2000.

Hoffmeister T. Á., Törőcsik M.: Fogyasztói magatartás. Nemzeti Tankönyvkiadó Rt., Budapest, 1996.

Huszka P.: A tejtermékfogyasztás szerkezetének változása a vásárlói magatartás függvényében. PhD értekezés, Kaposvár, 2006

Józsa L.: Marketing-stratégia. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2005.

Józsa L., Piskóti I., Rekettye G., Veres Z.: Döntésorientált marketing. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest, 2005.

Kotler, P.: Kotler a marketingről, jönni, látni, győzni a piacon. Park könyvkiadó, Budapest, 2000.

Kotler, P.: Marketing Menedzsment. Műszaki Kiadó, Budapest, 1991.

Kotler, P.: Marketing Management, Analysis, Planning and Control. Prentice-Hall, Inc., Englewood Cliffs, New Yersey, 1980.

Kotler, P., Keller L.K.: Marketing-menedzsment. Akadémiai Kiadó, Budapest, 2006.

Lehota J., Tomcsányi P.: Agrármarketing. Mezőgazda Kiadó, Budapest, 1994.

Lehota J.: Élelmiszer-gazdasági marketing. Műszaki Kiadó, Budapest, 2001.

Malhotra, Nareshk.: Marketingkutatás. Műszaki könyvkiadó, Budapest, 2001.

Manchester A.C.: Rearranging the Economic Landsape. The Food Marketing Revolution 1950-1991. USDA ERS, Washington D.C., 1992.

McCarthy, E.J., Perreault, W.D.: Basic Marketing. Managerial Approach. Homewood, Illinois, Irwin, 138 p (1984)

Rekettye G.: Az ár a marketingben. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest, 2004.

Rekettye G.: Értékteremtés a marketingben. Közgazdaságtani és Jogi Könyvkiadó, Budapest, 1997.

Szakály Z.: A tejgazdasági marketing alapjai. In Tejgazdaságtan, szerk. Szakály S., 400-424 (2001)

Törőcsik M., Varsányi J.: Termékstratégia emocionális és racionális közelítésben. Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1998.

Törőcsik M.: Fogyasztói magatartás trendek. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest, 2003.

Veres Z.: Szolgáltatásmarketing. KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest, 2005.