Tartalomjegyzék
Bevezetés
Bevezetés
I. modul: Termékpolitika
Bevezetés
1. lecke: A termék marketingszemléletű értelmezése
2. lecke: Új termék piaci megjelenésének problémái, a vásárlás, a fogyasztás és az innováció alapösszefüggései
3. lecke: A termékfejlesztés kérdésköre
4. lecke: A termékek életgörbéje, a termék- és versenykörnyezet elemzés, a termékpolitika módszertani eszközei
5. lecke: A termékek márkázása
6. lecke: A termékek minősége, csomagolása és szimbolikus tartalma
I. modulzáró kérdések, feladatok
II. modul: Árpolitika
Bevezetés
7. lecke: Az ár fogalma, kialakulása, funkciói, szerepe a marketingben. Az árpolitika jelentősége és helye a vállalati funkciók között, árpolitikai célok
8. lecke: Közgazdasági alapösszefüggések
9. lecke: A piaci viszonyok, mint az árpolitikát meghatározó tényezők, az árak és a fogyasztói magatartás
10. lecke: Árképzési módszerek, az árpolitika stratégiai területei, árak a termékciklus különböző szakaszaiban
11. lecke: Az árak differenciálása, termékcsaládok árazása. Az árak és az értékesítési csatorna
12. lecke: Árpolitika és kereskedelem, a végső ár meghatározása. Az ártárgyalás szerepe és alkalmazása
II. Modulzáró kérdések, feladatok
Apparátus
Irodalomjegyzék