KURZUS: Emberi tényezők a balesetekben
MODUL: II. modul
Ellenőrző kérdések a második modulhoz
1. Jelölje az igaz állításokat!
| |||||||||||||
2. Írja be a hiányzó szavakat! A mentális túlterhelés felismerésének egyik egyszerű eszköze az . | |||||||||||||
3. Állítsa párba a visszajelzések fajtáit és meghatározásaikat! 1: Megerősítő; 2: Informális; 3: Javító | |||||||||||||
4. Az alábbi kommunikációs akadályok közül melyik belső (b) és melyik külső (k) akadály? megszakadás | |||||||||||||
5. Jelölje meg, hogy az alábbi tényezők közül melyek nem támogatják az aktív figyelmet!
| |||||||||||||
6. Állítsa sorba a műszakváltás 4H modelljének elemeit!
| |||||||||||||
7. Állítsa sorrendbe a csoport életciklusának elemeit!
| |||||||||||||
8. Egy-egy fogalmat tüntettünk fel a csoport életciklusának különböző elemihez kapcsolódóan. Válassza ki, hogy melyik fogalom melyik szakaszhoz kapcsolódik! 1: Normalizálódás; 2: Formálódás; 3: Teljesítés; 4: Viharok; 5: Berekesztés | |||||||||||||
9. Milyen kompetenciákkal járul hozzá az egyén a csoport teljesítményéhez? Egészítse ki! -alapú | |||||||||||||
10. A munkahelyi kereszt-tréningek típusait állítsa párba a hozzájuk tartozó meghatározással! 1: Pozíció-tisztázás | |||||||||||||
11. Melyik memória érzékeny a megszakításokra?
| |||||||||||||
12. Egészítse ki a mondatot! A helyzeti tudatosság a környezet elemeiről és alkotott kép, az elemek , és a közeli jövőben fennálló állapotukra vonatkozó . | |||||||||||||
13. Állítsa helyes sorrendbe a helyzeti tudatosság kialakulásának lépéseit!
| |||||||||||||
14. Állítsa párba az érzékelés hibáit meghatározásukkal! 1 megzavarás | |||||||||||||
15. A felsorolt intézkedési lehetőségeket sorolja be aszerint, hogy melyik lehetőség melyik helyzeti tudatosság érdekében tett lépéshez tartozik! 1: a helyzeti tudatosság felépítése | |||||||||||||
16. A fáradtság jelei melyik csoportba tartoznak? A csoport számát írja be! 1: Gondolkodási (kognitív) jelek: | |||||||||||||
17. Melyik állítás igaz és melyik hamis?
|