KURZUS: Közlekedéstervezés
MODUL: III. modul: A modellezés eredményeinek felhasználása
III. modulzáró feladatsor
1. Jelölje meg, mely két részre osztják az utazásokat az idő értékelésekor!
| |||||||||||||||
2. Jelölje meg, hogy az alábbiak közül melyek igazak az idő értékelésének empirikus módszerére!
| |||||||||||||||
3. Jelölje meg az alábbiak közül a költség-haszon elemzéshez köthető állítást!
| |||||||||||||||
4. Hogyan értelmezhető az alábbi ábra "A"-val jelölt pontja? | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Jelölje meg a helyes megoldást!
| |||||||||||||||
5. Az alábbi ábra alapján válaszoljon a kérdésre! | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
Mi történik, ha a költség C2-ről C1 változik?
| |||||||||||||||
6. Az alábbi ábra alapján válaszoljon a kérdésre! | |||||||||||||||
| |||||||||||||||
A költségek, illetve haszon szempontjából mit jelképez az X-A-B háromszög, ha a forgalom Q1-ről Q2-re változott?
| |||||||||||||||
7. Minek függvényében írja elő az egyes épületek minimális parkolóhely-szükségletét az OTÉK? Jelölje meg a legpontosabb választ!
| |||||||||||||||
8. Az ábra alapján írja be a mezőbe, hogy mekkora a parkolási hiány a 2. számmal jelölt utcában!
| |||||||||||||||
9. Döntse el, hogy az alábbi állítás igaz vagy hamis!
| |||||||||||||||
10. Jelölje meg, hogy a tapasztalatok szerint milyen kihasználtságnak megfelelő díjszint mellett érhető el a legnagyobb parkolási bevétel!
| |||||||||||||||
11. Jelölje meg, hogy az alábbi megfogalmazások közül mit értünk társadalmi részvétel alatt!
| |||||||||||||||
12. Milyen részvételről beszélünk, ha a döntéshozatali folyamatban földrajzilag körülhatárolható területhez köthető emberek vesznek részt?
| |||||||||||||||
13. Hány esetben kell konzultálni a lakossággal a végrehajtandó beruházásról, ha a lakosság tudatosságát kell formálni?
| |||||||||||||||
14. Döntse el, hogy az alábbi állítás tagmondatai igazak vagy hamisak, illetve hogy van-e összefüggés a tagmondatok között!
| |||||||||||||||
15. Jelölje meg, hogy az EST 2000 kiadvány szerint melyek a fenntartható közlekedés ismérvei!
| |||||||||||||||
16. Mely intézkedések járulhatnak hozzá ahhoz, hogy a személyszállításban a védett pályás közlekedés aránya növekedjen?
|