KURZUS: Nemzetközi marketing
MODUL: I. modul: A nemzetközi marketing fogalma, koncepciói, motivációi, nemzetközi marketingkutatás
Modulzáró kérdések
1. A felsorolásból válassza ki a külföldi piacokra lépés akadályainak három fő csoportját?
| |||||||||||||||||||
2. Állítsa sorba a nemzetközi termékélet- görbe fő szakaszait?
| |||||||||||||||||||
3. Jelölje meg, hogy a közlés mire igaz a felsoroltak közül. Olyan formalizált és rendszeres eljárás, amely egy vállalkozás összes piaci információinak kezelésére irányul akár belföldről, akár külföldről származnak.
| |||||||||||||||||||
4. Válassza ki, hogy a felsoroltakból, milyen tulajdonságok jellemzőek a nemzetközi szekunder piackutatásra!
| |||||||||||||||||||
5. Egészítse ki az alábbi mondatot! A ... egy bizonyos tényállapot mesterséges kialakítását, a tényállapotra ható tényezők megváltoztatását, és az eredmények leírását jelenti.
| |||||||||||||||||||
6. Válassza ki az információgyűjtési terv elemeit!
| |||||||||||||||||||
7. Döntse el, hogy az állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
| |||||||||||||||||||
8. Csoportosítsa a nemzetközi marketing koncepciókat hagyományos (H) és újszerű (Ú) tárgyalásuk szerint! Etnocentrikus koncepció | |||||||||||||||||||
9. Állítsa sorba a nemzetközi piackutatás folyamatának lépcsőit!
| |||||||||||||||||||
10. Jelölje be, mely tényezők tartoznak a reaktív motivátorok közé!
|