KURZUS: Nemzetközi marketing
MODUL: II. modul: A nemzetközi marketing környezete, nemzetközi piacszegmentáció és célpiac-képzés, a nemzetközi piacokra lépés formái
Modulzáró kérdések
1. A felsorolásból válassza ki a külpiacra lépés formáját meghatározó tényezőket!
| ||||||||||||||||||||
2. Melyik NEM tartozik a Hofstede-i dimenziók közé?
| ||||||||||||||||||||
3. Jelölje meg, hogy a közlés mire igaz a felsoroltak közül. Valamilyen változók segítségével a szegmentáló szervezet a megfigyelési egységek egyelemű csoportjait alakítja ki, s kiválasztja a célcsoport képzés során azt, amelyik a legmegfelelőbb változóérték kombinációt veszi fel.
| ||||||||||||||||||||
4. Válassza ki, hogy a felsoroltakból melyik vonatkozik a multiszegmentációs stratégiára!
| ||||||||||||||||||||
5. Egészítse ki az alábbi mondatot! A ... esetén a vállalat saját apparátust és berendezést igénybe véve végzi exporttevékenységét, vagy ezzel külön szervezetet bíz meg.
| ||||||||||||||||||||
6. Csoportosítsa a felsorolt tényezőket a szerint, hogy makrokörnyezeti (M), vagy mikrokörnyezeti (I) jellegűek! Kultúra. | ||||||||||||||||||||
7. Döntse el, hogy az állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
| ||||||||||||||||||||
8. Mit kell mérlegelni akkor, amikor a szervezet azt fontolgatja, hogy megéri-e nagy távolságokra szállítani az anyagokat?
| ||||||||||||||||||||
9. Állítsa sorba a nemzetközi piacszegmentáció lépéseit!
| ||||||||||||||||||||
10. Jelölje be, mely tényezők határozzák meg egy nemzetközi piaci szegmens életképességét!
|