KURZUS: Nemzetközi marketing
MODUL: III. modul: Nemzetközi marketing-mix, marketing szervezetek
Modulzáró kérdések
1. A felsorolásból válassza ki melyek a tárgyiasult (T) és a kiegészült (K) termékszint elemei? Az imázs. | |||||||||||||||||||
2. Állítsa sorba a külpiacra szánt termék vagy szolgáltatás előállításának fázisait?
| |||||||||||||||||||
3. Jelölje meg, hogy a közlés mire igaz a felsoroltak közül. Árengedmény, amely a határidőt megelőzően teljesített fizetés esetén lép érvénybe.
| |||||||||||||||||||
4. Válassza ki, hogy a felsoroltakból, milyen tényezők határozzák meg a fizetési módok és eszközök közötti választást nemzetközi piacokon!
| |||||||||||||||||||
5. Egészítse ki az alábbi mondatot! A(z) ... megmutatja, hogy a fuvarozás költségei és kockázatai miként oszlanak meg a vevő és az eladó között.
| |||||||||||||||||||
6. Válassza ki a nemzetközi árazás célját meghatározó tényezőket!
| |||||||||||||||||||
7. Döntse el, hogy az állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
| |||||||||||||||||||
8. Csoportosítsa a következő tulajdonságokat aszerint, hogy napi cikkre (N), minőségi termékre (M), vagy különlegességre (K) vonatkoznak! A profit közepes. | |||||||||||||||||||
9. Milyen kérdésekben kell döntést hozni a nemzetközi marketingért felelős szervezeti egység kialakításakor!
| |||||||||||||||||||
10. Jelölje be, melyek a nemzetközi márkapolitikai stratégiák!
|