KURZUS: Emberi erőforrás menedzsment
MODUL: II. modul: Munkaerő biztosítás és foglalkoztatás
Modulzáró feladatsor (II. modul)
1. Jelölje be a felsorolt állítások közül, melyik a helyes!
1 pont | ||||||||||||||||||||
2. Válassza ki a felsorolásból a belső toborzás előnyeit!
1 pont | ||||||||||||||||||||
3. Döntse el, hogy az állítások közül melyik igaz, és melyik hamis!
1 pont | ||||||||||||||||||||
4. Az alábbi toborzási módszerekhez rendelje a megfelelő toborzási formákat (b, k)! Tényező csoport: 1 pont | ||||||||||||||||||||
5. Válaszoljon igennel (i) vagy nemmel (n) aszerint, hogy az adott kérdést fel lehet-e tenni egy állásinterjún? Mit tenne, ha ügyfele azt állítaná, hogy a szolgáltatás minősége kifogásolható? 1 pont | ||||||||||||||||||||
6. Egészítse ki az alábbi mondatot! A ... diszpozitivitás esetén a munkavállaló javára korlátozás nélkül lehet eltérni a jogszabályoktól.
1 pont | ||||||||||||||||||||
7. Válassza ki a munkaszerződés kötelező tartalmi elemeit!
1 pont | ||||||||||||||||||||
8. Döntse el, igaz-e vagy hamis a megfogalmazott állítás!
1 pont | ||||||||||||||||||||
9. Csoportosítsa a munkaviszony elsődleges és másodlagos minősítő jegyeit! Minősítési szempontok: 1 pont | ||||||||||||||||||||
10. Válassza ki a felsorolásból az atipikus foglalkoztatás formáit!
1 pont | ||||||||||||||||||||
11. Döntse el, igazak vagy hamisak az alábbi állítások!
1 pont | ||||||||||||||||||||
12. Egészítse ki az alábbi állítást! A TÉR megbeszélés ... stílusa esetében az értékelő kezdi és uralja a megbeszélést, elmondja, magyarázza véleményét, majd figyelembe veszi az értékelt észrevételeit is.
1 pont | ||||||||||||||||||||
13. Válassza ki a felsorolásból a csoportos teljesítményértékelő technikákat!
1 pont | ||||||||||||||||||||
14. Rendelje az alábbi példákat a teljesítményinformációk típusaihoz: tulajdonság alapú (t), magatartás alapú (m), eredmény alapú (e)! Írja a mezőkbe a megfelelő kisbetűt!
1 pont | ||||||||||||||||||||
15. Állítsa sorba a teljesítményértékelő megbeszélés napirendjét!
1 pont | ||||||||||||||||||||