KURZUS: Közlekedéskereskedelem technikája III. (Marketing)

MODUL: Nemzetközi marketing és marketingstratégia

III. modulzáró feladatok

Miután befejezte a modul leckéinek feldolgozását, válaszoljon az alábbi kérdésekre.
Lehetősége van a válaszokat tutorának a szokásos módon elküldeni, hogy megerősítést kapjon válaszai helyességéről, illetve problémája esetén tanácsát, segítségét kérni!

1. Mi a különbség az etno-, poli-, és geocentrikus stratégiák között?
2. Melyek a licence szerződések előnyei, hátrányai?
3. Keressen saját példát a "stratégiai szövetségre"!
4. Melyek a szekunder piackutatás lehetőségei a nemzetközi piacokon?
5. Miért van szükség a "marketingdiagnózisra"?
6. Gondolja végig az Ön saját SWOT elemzését!
7. Mit jelent az STP gondolkodás?
8. Mit jelent a "gerillaháború" stratégia? Hogyan képzeli ezt -pozitív példával- az árufuvarozásban?