KURZUS: Marketingkutatás
MODUL: III. modul: Kérdőív, mintavétel, adatgyűjtés, statisztikai elemzések
Modulzáró kérdések: Kérdőív, mintavétel, adatgyűjtés, statisztikai elemzések
1. Jelölje be az alábbiak közül a hamis állításokat!
| ||||||||||||
2. Jelölje be azokat az állításokat, amelyek a zárt kérdésekre jellemzőek!
| ||||||||||||
3. Válassza ki az alábbiak közül a HELYES kérdésfeltevéseket!
| ||||||||||||
4. Határozza meg, hogy az alábbi esetekben teljes körű felmérést (T), vagy mintavételi eljárást (M) alkalmazna! Írja be a betűket (T, M) a megfelelő helyre! Magyarországi személyautó forgalmazók beszerzési magatartása - | ||||||||||||
5. Jelölje be az alábbiak közül a hamis állításokat!
| ||||||||||||
6. Jelölje be a kvalitatív adatgyűjtésre vonatkozó állításokat!
| ||||||||||||
7. Jelölje be a helytelen állításokat!
| ||||||||||||
8. Milyen statisztikai módszer alkalmazható abban az esetben, ha a függő és a független változónk nem metrikus?
| ||||||||||||
9. Egészítse ki az alábbi állításokat táblázatból kikeresett adatokkal!
|