KURZUS: Marketingkutatás
MODUL: I. modul: A marketingkutatás alapfogalmai, szekunder kutatás
Modulzáró kérdések: A marketingkutatás alapfogalmai, szekunder kutatás
1. Mi igaz a következtető kutatásra az alábbiak közül?
| ||||||||||
2. Értékelje az alábbi válaszokat az alapján, hogy igaz vagy hamis!
| ||||||||||
3. Melyek a szekunder kutatások hátrányai az alábbiak közül?
| ||||||||||
4. Az alábbiak közül melyik jellemző a longitudinális kutatásra?
| ||||||||||
5. Csoportosítsa a tényezőket az alapján, hogy az a primer (P) vagy a szekunder (SZ) kutatásra jellemző! Írja be a rövidítéseket (P, SZ) a megfelelő helyre! (részpont adható) Egy adott kutatási kérdés megválaszolása érdekében történt adatgyűjtés. | ||||||||||
6. Mi az adatbányászat célja?
| ||||||||||
7. Döntse el az alábbi állításokról, hogy melyek hamisak!
| ||||||||||
8. Jelölje be, hogy az alábbi marketing példák a vezetői döntési problémához (V) vagy a marketingkutatási problémához (M) tartoznak! Írja be a rövidítéseket (V, M) a megfelelő helyre! Hogyan írhatók le a vevők preferenciái? | ||||||||||
9. Melyek a tervezési/menedzselési hibaforrásokhoz tartozó hibák az alábbiak közül?
| ||||||||||
10. Válassza ki az alábbi tényezők közül a szindikált szolgáltatások előnyeit (E) és hátrányait (H)! Írja be a rövidítéseket (E, H) a megfelelő helyre! (részpont adható) A szindikált kutatások rendszeres időközönként történnek, így lehetőség nyílik a változások nyomon követésére. |