Tartalomjegyzék
Előszó
Copyright
A kurzus célja
I. modul: A kommunikáció alapjai
1. lecke: A kommunikáció funkciói, típusai és modellje
2. lecke: A kommunikációt segítő tulajdonságok (önismeret, aktív odafigyelés, empátia, asszertivitás)
3. lecke: A nem verbális kommunikáció
Modulzáró kérdések
II. modul: Szóbeli kommunikáció az üzleti életben
4. lecke: Beszédtechnika, a hatásos beszéd alapjai és a társalgás
5. lecke: A meggyőző szóbeli kommunikáció
6. lecke: Az értekezlet
7. lecke: A prezentáció
Modulzáró kérdések
III. modul: Az üzleti kommunikáció speciális szóbeli műfaja: a tárgyalás
8. lecke: A tárgyalás fogalma, feltételei, modelljei, stratégiái és a tárgyalóképesség
9. lecke: A konfliktus és kezelési technikái - a tárgyalási stílusok
10. lecke: Felkészülés a tárgyalásra
Modulzáró kérdések
IV. modul: Az üzleti kommunikáció írásbeli műfajai
11. lecke: Névjegy, önéletrajz és kísérőlevél
12. lecke: Hivatalos levél, elektronikus levél és jelentés
Modulzáró kérdések