[AMT levelező lista]Fwd: Fwd: Teljesítményértékelés
Dr. Pere Balázs
pere.balazs at ga.sze.hu
2021. Jún. 11., P, 14:26:20 CEST
Kedves Kollégák!
Megkaptam a megĂgĂ©rt levelet. Legyetek szĂvesek áttanulmányozni Ă©s a
mellékelt excel táblázatot kitöltve visszaküldeni (nem kötelező, csak
akkor ha hozzá szeretnétek szólni a témához) nekem. A kitöltési logika
egy kicsit más mint amit én elmondtam, de kövessétek a levél
iránymutatását. Legkésőbb jövő hét szerdáig (jún. 16.) küldjétek el
nekem, hogy nekem is legyen időm feldolgozni és továbbküldeni.
Köszönettel
Balázs
-------- TovábbĂtott ĂĽzenet --------
Feladó: Pék Anita <peka at sze.hu>
CĂmzett: Ballagi <ballagi at sze.hu>, Baloght <baloght at sze.hu>, Borbely
<borbely at sze.hu>, Hatwagnf <hatwagnf at sze.hu>, Giczif <giczif at sze.hu>,
Horvathz <horvathz at sze.hu>, Lakatos <lakatos at sze.hu>, Pere Balazs
<pere.balazs at sze.hu>
Tárgy: Fwd: TeljesĂtmĂ©nyĂ©rtĂ©kelĂ©s
Dátum: Fri, 11 Jun 2021 13:32:04 +0200
-------- Eredeti ĂĽzenet --------
Tárgy: TeljesĂtmĂ©nyĂ©rtĂ©kelĂ©s
Dátum: 2021-06-11 12:42
Feladó: György Wersényi <wersenyi at sze.hu>
CĂmzett: PĂ©k Anita <peka at sze.hu>
Kiküldésre:
Kedves kollégák,
a megbeszĂ©lĂ©s follow-upjakĂ©nt az emlĂtett nĂ©gy fontos dia Ă©s excel
érkezik.
Alább Zsuzsa levele hozzá. Nekem is van több kérdésem, és
bizonytalanságom. Próbáljuk meg kordában tartani és nem enegdni
szétfolyni, mert ahány ember látni fogja, annyi vélemény lesz.
Továbbra sem szerencsĂ©s szerintem Ăgy, mert nem mindegy, hogy
"fontossági" vagy "időbeni" súlyozás kell. Pl. az alapegység 5
pont, ami egyenlĹ‘ 1 kontaktĂłrára fordĂtott energiával (idĹ‘ben?
fontosságban?), ugyanakkor egységárnak tekintendő, tehát ebből
most nem fog kiderülni KI MENNYIT tart. Az egymáshoz képesti súlyt
kellene belőni, tehát ami ehhez képest dupla olyan (fontos?
időigényes?), az 10 pontot ér.
Van ahol nem is értekmes a pontozás, pl. a hivatkozások száma az nem
időigényes, ellenben fontos, de a ráutaló tevékenység (kutatás,
publikálás) máshol nem jelenik meg.
Nem tudom mi fog kisülni ebből. Én azt kérem, hogy tanszékenként
jöjjön vissza egy oszlop az excelben ill. a másikban, amit mondjuk
tanszéki átlagból képeztek. Próbáljátok meg értelmezni a
feladatot, nem biztos, hogy én tudok válaszolni...
Gy.
***********************************************************************
********
Kedves Kollégák!
Ahogy emlĂtettĂĽk segĂtsĂ©get szeretnĂ©nk kĂ©rni az oktatĂłi
munkakörökhöz kapcsolĂłdĂł teljesĂtmĂ©nydimenziĂłk Ă©s mutatĂłk
sĂşlyozásának kialakĂtásához. EgyelĹ‘re informáciĂłt,
véleményeket szeretnénk gyűjteni arról, hogy a Karon milyen
minimum-arányok, illetve milyen egymáshoz viszonyĂtott sĂşlyok
kellene, hogy jellemezzék az egyes munkaköröket.
Kérlek benneteket, hogy a tanszékvezető kollégákhoz is juttassátok
el ezt a levelet és mellékletét.
Tanszékeken a kollégákkal is konzultáljatok a kérdésről,
közösen értelmezzétek, mérlegeljétek, és kérjük, hogy
kĂĽldjetek javaslatot az alábbi leĂrás szerint.
Javaslataitokat kérlek 2021. június 21. hétfőig küldjétek meg:
karonként egy-egy javaslatot várunk. Ha valahol úgy látjátok, hogy
egyes tanszékeken nagy eltérések vannak, akár a tevékenység
jellegéből adódóan, akkor kérlek ezt is jelezzétek felénk.
Azt szeretnénk kérni, hogy a tanszékvezető kollégák is
egyeztessenek a kérdésről a tanszéki kollégákkal, illetve kari
vezetői szinten is legyen egyeztetés, párbeszéd, tanszékvezetők
és dékán, dékánhelyettesek részvételével.
I.                   Alapfeladatok minimum-elvárásainak súlyozása
Kérjük, hogy egy docensi munkakörre gondolva a főkategóriák és az
alkategóriák kapcsán adjátok meg nekünk, hogy a teljes
feladatrendszert 100%-nak tekintve, melyek azok a minimum-arányok,
amelyeket az egyes fő-, illetve alkategóriák kapcsán alkalmaznia
kellene az egyetemnek a jövőben
Példák:
·        Az oktatási tevékenység minimumaránya el kell, hogy érje
a 30%-ot
o  A kontaktóra tartás el kell, hogy érje a 20%-ot
·        A tudományos tevékenység minimuma el kell, hogy érje a
30%-ot
·        A többi kategória esetében nincs javasolt minimum-érték.
Bármelyik főkategóriához, vagy alkategóriához javasolhattok
minimum-értéket, ha azt relevánsnak és általánosan
Ă©rvĂ©nyesĂtendĹ‘nek gondoljátok a karon. A javaslatnak nem lesz
közvetlen következménye, a jövőben nem százalékarányokkal, hanem
pontozási rendszerrel szeretnénk testre szabhatóvá tenni a
rendszert. A mostani százalékok, csak jelzések, arányok a
számunkra.
II.                 TeljesĂtmĂ©nymutatĂłk sĂşlyozása
Szeretnénk inputokat gyűjteni ahhoz is, hogy az egyes
teljesĂtmĂ©nymutatĂłkat egymáshoz kĂ©pest tudjuk majd sĂşlyozni. Ehhez
azt kérjük, az egyes mutató-javaslatokhoz (ahol ez releváns)
rendeljetek egy pontértéket az alapján, hogy mekkora idő- és
energiabefektetést igényel az oktatótól az adott
teljesĂtmĂ©nymutatĂł egy egysĂ©gĂ©nek az előállĂtása.
A súlyozást az alábbiakra tekintettel végezzétek el:
·        1-10 közötti értéket adjatok egy-egy mutatóhoz
·        Egy nappali rendszerű kontaktóra egy szemeszteren
keresztül történő megtartásával és kapcsolódó
adminisztrációjával járó feladat erőforrásigényét tekintsük 5
pontnak Ă©s ehhez viszonyĂtsátok a többi feladat becsĂĽlt
erőforrásigényét.
      BĂzunk benne, hogy a szĂ©leskörű párbeszĂ©d, a kari
egyeztetések és javaslatok figyelembe vételével minden fontos
szempontot sikerül feltárni, ezáltal kellő megalapozottsággal
sikerĂĽl kialakĂtani a mĂ©rĂ©si dimenziĂłk rendszerĂ©t.
      Köszönöm
      Zsuzsa
--------- következő rész ---------
Egy nem text tĂpusĂş csatolt állomány át lett konvertálva...
NĂ©v: Kari javaslat_sĂşlyozásra_oktatĂłi teljesĂtmĂ©nydimenziĂłk GIVK.xlsx
TĂpus: application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet
Méret: 23043 bytes
LeĂrás: nem elĂ©rhetĹ‘
Url : http://www.sze.hu/pipermail/amt-l/attachments/20210611/85049603/attachment-0002.bin
--------- következő rész ---------
Egy nem text tĂpusĂş csatolt állomány át lett konvertálva...
NĂ©v: OktatĂłi teljesĂtmĂ©nymĂ©rĂ©s mutatĂłk.pptx
TĂpus: application/vnd.openxmlformats-officedocument.presentationml.presentation
Méret: 1467142 bytes
LeĂrás: nem elĂ©rhetĹ‘
Url : http://www.sze.hu/pipermail/amt-l/attachments/20210611/85049603/attachment-0003.bin
További információk a(z) amt-l levelezőlistáról