[Kaktusz] FW: Kaktusz-Világ

Lukoczki Zoltán saguaro1 at chello.hu
2007. Dec. 28., P, 22:19:51 CET

Szia Csaba,

Ha elolvasod a szerkesztői előszót valamelyik számban, abból kiderül,
hogy valakinek támadt egy agyament ötlete: innen kezdve minden szám más
néven fog megjelenni. Szerencsére a fantázia elég hamar kimerült és
maradt a bevált Kaktusz-Világ (azóta is).

Lukoczki Zoltán
8000 Székesfehérvár
Apatini u. 2.
* 30/3322-011