[Kaktusz] FW: Kaktusz-Világ

KASSAI István istvankassai at t-online.hu
2007. Dec. 28., P, 23:26:09 CET

Kedves Csaba,
A Kaktusz Világ a 70-es évek végén azért jelent meg több néven, mert az
akkori minisztériumi szabályozás szerint az alkalmi kiadványokat ki
lehetett adni, míg egyes időszakosakat valami miatt nem. Mivel nem
akarták szüneteltetni az újságot, ezért számonként változtatni kellett a
nevet. Mert ezt a kiskaput azért nem zárták be, és valaki a
szerkesztőségből megtudta, hogy ezt, így, lehet.
Aztán rájöhettek '"fent" is, hogy ez baromság.
És még csak azt sem mondhatjuk, hogy ilyen ma nincs, gondolj kedvenc
adórendszerünkre.
Kassai István