[Kaktusz] keso

installateur at t-online.hu installateur at t-online.hu
2008. Aug. 25., H, 23:08:20 CEST

Tisztelt Mindenki!
Koszonom a gyors segitseget, valaszokat. Sajnos keson vettem eszre, hogy baj van. Iden
koltoztem es keson kerultek megfelelo helyre a novenyek. Elmaradt a tavaszi-nyari BI58-s
beontozes. A fonal fergek,  a gyapjas tetvek segitettek a bajban. Kuldtem nehany kepet. Nem
tudom van e meret hatar az uzeneteknel. Remelem atmennek.
A novenyek 90%-a meg a nehai BALOGH LASZLO (mag es magonc) vonalabol szarmaznak.
Marmint a nagyobbak. A kicsik az altaluk nevelt magokbol illetve DKKE, Sz.fehervar, Teneriffe es
Mexiko illetoseguek. Megegyszer KOSZONOM MINDENKINEK!
Udvozlettel Juhasz  Janos