[Kaktusz] Euphorbia

installateur at t-online.hu installateur at t-online.hu
2008. Aug. 29., P, 11:03:22 CEST

Sziasztok!
Van nehany idosebb EUPHORBIA -m. Most a koltozes utan a nagyobbak , idosebbek szaran es
az elagazasoknal barna foltok jelentek meg. Az elagazasoknal gondolom beindult a fasodas. De
a szaran nem ertem a dolgot. Beteg, nem beteg?!
Mas.
Van e tapasztalata valakinek, a papagajvirag STRELITZIA atultetessel kapcsolatban? Ugye
annak vastag repa gyokerei vannak. Na mar most amikor atultetem, ezeket a repa gyokereket
elkell tavolitani vagy sem? En nem szedtem le oket.
Mas.
A Kalanchoe beharensis milyen nagyra no? Mikor viragzik termesztesben? Az enyem cca. 150
cm.
A megmaradt Uebelmanniakat Eriocereus jusbertii-re oltottam fel.
Udvozelettel Juhasz  Janos