[Kaktusz] (nincs tárgy)

Baloghné Erzsi ero at tolna.net
2009. Ápr. 1., Sze, 07:35:20 CEST

Kedves mindenki
Bocsánatot kérek,hogy a levelező listán üzentem ,de Halmi Lászlónak szólt
volna az üzenet.
Sajnos az email cimét nem tudom ezért irtam itt.Holló Lászlótól elnézést
kérek a félreértésért.A gyüjtemény meg van eddig nem adtam el,de lehet,hogy
nem is válok meg tőle csak néhány darabtól
.Üdvözlettel:Baloghné Erzsi