[Kaktusz] keso

József Berecz berjo41 at gmail.com
2009. Dec. 5., Szo, 09:50:45 CET

Kedves Krisztina!
Az egyik tavalyi számban írtam éppen az ilyen szívós szívókártevők elleni
hathatós és természetes gyógymódról.
Néhány ismerősömmel már beszéltem róla,hogy milyen visszhangtalan maradt ez
az írás. Talán azért, mert a mérgekben bízunk csak igazán, s az ettől eltérő
módszereket ab ovó eredménytelennek tartjuk.
Tervezem, hogy a közeljövőben újra írok az eljárásról, kiegészítve az azóta
eltelt idő tapasztalatairval.
Olvassa el és próbálja ki. Ha van kérdése, szívesen válaszolok rá.

                            Berecz József