[Kaktusz] (nincs tárgy)

Holló László Hollo.Laszlo at kfkizrt.hu
2009. Már. 31., K, 10:46:55 CEST

Kedves Erzsi!

Biztos, hogy nem tőlem vetted a gymnokat, mert nem szoktam árulni a Füvészkertben.
Szerintem Szeifert Gáborra gondolhatsz. Szerintem ő valószínűleg lesz tavasszal is.
Igaz a kedvenc fajom a gymnocalycium. kb. 1 500 db van otthon belőle, főleg idősebb növények.
Meg lehet őket nézni. Van egypár eladó fiatal növény is. Kb április végén pakolok ki a fóliába.
De korábban írtam neked levelet, mert a kaktuszgyüjtők.hu-n reklámoztál egy eladó gyűjteményt
és amikor részleteket kértem róla (hol? milyen áron) akkor gép újra installálás miatt
későbbre ígértél információt. Azóta sem küldtél róla semmit.

Üdv, Holló László

Holló László                    tel.: (1) 432-8126; (1) 452-1400
Rendszermérnök          mobil: (+36 30) 9912-821
KFKI Rendszerintegrációs Zrt.   fax: (1) 452-1401
1135 Budapest, Hun u. 2.        e-mail: hollo.laszlo at kfkizrt.hu
                                www.kfkizrt.hu<outbind://20/www.kfki-lnx.hu>