 |  | |
| [1] Orosz Sándor:Információs közeg - Információhordozók
Pedagógiai Technológia, 1987/4.sz. 16-22.p.
[2] Arnheim,R.:A vizuális médiumok értékei és hiányosságai
(In: Falus I.szerk.: Oktatástechnológia 61-94.p.)
Tankönyvkiadó, Bp., 1980.
[3] Melezinek, A.:Mérnökpedagógia
Bp., 1989.
[4] Orosz Sándor:Oktatástechnológia II.
OOK, 1985. 62.p.
5. Juhász- Kulcsár- Meggyesi: Oktatástechnológia
Tankönyvkiadó, Bp., 1987.
6. Nagy József:Köznevelés és rendszerszemlélet
OOK, 1979.
7. Orosz Sándor:Korszerű tanítási módszerek
Tankönyvkiadó, Bp., 1987.
8. Kiss Árpád:A tanulás programozása és a pedagógiai technológia
(In: Gecső-Gyaraki: Programozott tanítás és pedagógiai technológia)
OPI, Bp., 1975.
9. Walter R.Fuchs:Az új tanulási módszerek
Közgazdasági és Jogi Könyvkiadó, Bp., 1973.
10. Talizina, N.F.:A programozott oktatás elméleti problémái
Tankönyvkiadó, Bp., 1970.
11. Nádasi András (szerk.): A médiumok rendszerezése
OPI, 1977.
12. Nádasi András (szerk.):Oktatástechnikai alapismeretek
OOK, 1978.
13. Genzwein Ferenc (szerk.):Az oktatástechnika elmélete és gyakorlata
OOK, 1978.
14. Kelemen László:Az oktatástechnikai eszközök alkalmazásának lélektani feltételei
OOK, 1977.
15. Magyari L.-Tóth J. (szerk.):Oktatástechnológia és szakmódszertan
OOK, 1981.
|
|
|