![]() | Name | Last modified | Size | Description |
---|---|---|---|---|
![]() | Parent Directory | - | ||
![]() | körbélyegző.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 2.1M | |
![]() | dombornyomat.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 1.4M | |
![]() | bordás_tengely_kész.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 810K | |
![]() | bordás_tengely_kész1.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 808K | |
![]() | bordás_tengely.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 797K | |
![]() | szövegek.ipt | 04-Feb-2009 07:12 | 749K | |
![]() | ac-motor.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 716K | |
![]() | AL_Tube_01.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 715K | |
![]() | Tr40x6_trapézmenetű_orsó.ipt | 04-Feb-2009 07:13 | 713K | |
![]() | könyök_csonkkal.ipt | 04-Feb-2009 07:01 | 667K | |
![]() | p_szelepház.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 661K | |
![]() | képek_a_vázlatokban.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 573K | |
![]() | nyomórugó.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 556K | |
![]() | hajtóműház_alsó.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 518K | |
![]() | cumisüveg.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 515K | |
![]() | hajtóműház_alsó_eredeti.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 504K | |
![]() | p_szelepház.idw | 04-Feb-2009 07:10 | 497K | |
![]() | képek_beillesztése.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 493K | |
![]() | hengerfej.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 454K | |
![]() | Propeller.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 419K | |
![]() | 3d_METSZÉS.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 395K | |
![]() | összekötő.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 387K | |
![]() | csatlakozó_fedél.idw | 04-Feb-2009 06:54 | 384K | |
![]() | könyökidom csonkkal.idw | 04-Feb-2009 07:01 | 383K | |
![]() | venturi_cső.ipt | 04-Feb-2009 07:13 | 371K | |
![]() | könyökidom.ipt | 04-Feb-2009 07:01 | 369K | |
![]() | könyök.ipt | 04-Feb-2009 07:01 | 369K | |
![]() | hengerfedél.idw | 04-Feb-2009 07:00 | 360K | |
![]() | pásztázás8.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 356K | |
![]() | csatlakozó_fedél1.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 353K | |
![]() | lekerekítés_összes.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 344K | |
![]() | könyökidom csonkkal.ipt | 04-Feb-2009 07:01 | 340K | |
![]() | doboz_alsó_fél.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 333K | |
![]() | lépcsős_tengely.idw | 04-Feb-2009 07:03 | 331K | |
![]() | talpas_összekötő.ipt | 04-Feb-2009 07:12 | 328K | |
![]() | csatlakozó_fedél.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 327K | |
![]() | lekerekítés2.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 326K | |
![]() | pásztázás1.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 323K | |
![]() | bordás_tárcsa.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 322K | |
![]() | átvett_geometria_módosítva..ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 313K | |
![]() | könyökidom.idw | 04-Feb-2009 07:01 | 312K | |
![]() | héj_tartály.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 300K | |
![]() | alkatrész4.idw | 04-Feb-2009 06:52 | 299K | |
![]() | összekötő1.idw | 04-Feb-2009 07:09 | 298K | |
![]() | összekötő.idw | 04-Feb-2009 07:09 | 297K | |
![]() | összekötöidom.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 296K | |
![]() | talpas_összekötő1.idw | 04-Feb-2009 07:12 | 295K | |
![]() | satu_alap.idw | 04-Feb-2009 07:11 | 294K | |
![]() | talpas_összekötő.idw | 04-Feb-2009 07:12 | 290K | |
![]() | hajszárító_ház.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 284K | |
![]() | gúla.idw | 04-Feb-2009 06:59 | 279K | |
![]() | pásztázás5.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 278K | |
![]() | lépcsős_tengely.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 278K | |
![]() | lépcsős_tengely1.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 277K | |
![]() | pillangószelep_ház.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 276K | |
![]() | bordás_tengely.idw | 04-Feb-2009 06:53 | 276K | |
![]() | könyök.idw | 04-Feb-2009 07:01 | 272K | |
![]() | satu_alap-1.idw | 04-Feb-2009 07:11 | 270K | |
![]() | munkatengely_példák.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 270K | |
![]() | bordás_tárcsa.idw | 04-Feb-2009 06:53 | 270K | |
![]() | lekerekítés_változó_rádiusszal.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 265K | |
![]() | lekerekítés1.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 265K | |
![]() | csővezeték_10x8.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 259K | |
![]() | lekerekítés5.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 258K | |
![]() | borda.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 253K | |
![]() | M16x50_bk_csavar.idw | 04-Feb-2009 07:04 | 253K | |
![]() | tégla.ipt | 04-Feb-2009 07:13 | 251K | |
![]() | lekerekítés Változó_rádiusszal_pontokkal.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 250K | |
![]() | pásztázás4.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 250K | |
![]() | munkasík_példák.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 245K | |
![]() | Tr40x6_trapézmenetű_orsó-1.idw | 04-Feb-2009 07:13 | 244K | |
![]() | lekerekítés.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 242K | |
![]() | 12x10_60_40_80 csőlíra.ipt | 04-Feb-2009 06:51 | 241K | |
![]() | satu_alap.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 239K | |
![]() | furatok.idw | 04-Feb-2009 06:58 | 238K | |
![]() | csapágyház_alsó.idw | 04-Feb-2009 06:54 | 238K | |
![]() | csapágy_alj.idw | 04-Feb-2009 06:54 | 238K | |
![]() | M20_hatlapú anya.idw | 04-Feb-2009 07:04 | 236K | |
![]() | lekerekítés3.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 234K | |
![]() | porlasztóbetét.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 232K | |
![]() | pásztázás7.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 225K | |
![]() | furatok_kiosztva.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 223K | |
![]() | négysz_kiosztás.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 221K | |
![]() | matrica_sze.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 221K | |
![]() | csővezeték.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 221K | |
![]() | geometria_vetítése1.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 220K | |
![]() | furat.idw | 04-Feb-2009 06:56 | 217K | |
![]() | csővezeték_importált_pontokra illesztett_útvonallal.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 215K | |
![]() | M16x50_bk_csavar.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 215K | |
![]() | négyszögletes_kiosztás.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 214K | |
![]() | csonkolt_kocka.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 212K | |
![]() | furatok.ipt | 04-Feb-2009 06:58 | 211K | |
![]() | ékszíjtárcsa.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 210K | |
![]() | Peremes fúrópersely.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 208K | |
![]() | tükrözés.ipt | 04-Feb-2009 07:13 | 206K | |
![]() | csődarab.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 204K | |
![]() | fillet_face.ipt | 04-Feb-2009 06:56 | 203K | |
![]() | M20_hatlapú anya.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 199K | |
![]() | héj3.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 199K | |
![]() | automatikus_vetítés.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 198K | |
![]() | munkatengely_2_121.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 198K | |
![]() | hajlított_tálca.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 197K | |
![]() | poláris_kiosztás.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 195K | |
![]() | munkapont8.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 195K | |
![]() | bordástengely1.ipt | 04-Feb-2009 06:54 | 192K | |
![]() | csonkolt_téglatest.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 192K | |
![]() | matrica2.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 191K | |
![]() | matrica1.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 191K | |
![]() | M20x35 hatlapfejű csavar.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 191K | |
![]() | munkapont9.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 190K | |
![]() | letörés_aszimmetrikus.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 189K | |
![]() | lekerekítés4.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 189K | |
![]() | geometria_vetítése.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 188K | |
![]() | projekt_geometry.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 188K | |
![]() | M20x35 félkészcsavar.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 186K | |
![]() | áttört_gúla.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 186K | |
![]() | alkatrész4.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 185K | |
![]() | közbiktatott_sajátosság.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 184K | |
![]() | láncszem.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 184K | |
![]() | lapok_ferdítése.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 182K | |
![]() | bordák.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 182K | |
![]() | munkapont1.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 181K | |
![]() | Part2.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 181K | |
![]() | menetek.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 181K | |
![]() | letörés1.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 180K | |
![]() | munkapont.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 180K | |
![]() | 30x3 o-gyűrű.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 180K | |
![]() | mérés.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 177K | |
![]() | face_move.ipt | 04-Feb-2009 06:55 | 177K | |
![]() | furat_elhelyezés_koncentrikusan.ipt | 04-Feb-2009 06:56 | 176K | |
![]() | 2_116.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 176K | |
![]() | héj.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 175K | |
![]() | letörés.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 172K | |
![]() | paraméterek1.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 171K | |
![]() | munkapont7.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 170K | |
![]() | kettéosztás.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 170K | |
![]() | közbeiktatott munkasajátosságok.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 169K | |
![]() | 10_imbuszkulcs.ipt | 04-Feb-2009 06:51 | 168K | |
![]() | furat.dwg | 04-Feb-2009 06:56 | 168K | |
![]() | átvett_geometria.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 168K | |
![]() | pásztázás3.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 167K | |
![]() | pásztázott_könyök.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 166K | |
![]() | munkapont4.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 166K | |
![]() | loftolt_fül.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 166K | |
![]() | hajlítás.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 166K | |
![]() | menetes _furat.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 166K | |
![]() | projekt_1.ipt | 04-Feb-2009 07:11 | 165K | |
![]() | kényszerek.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 163K | |
![]() | 3D vonalak kettévágása.ipt | 04-Feb-2009 06:52 | 163K | |
![]() | kettéosztás1.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 163K | |
![]() | paraméterek2.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 162K | |
![]() | illesztett_furat.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 162K | |
![]() | lap_ferdítése2.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 162K | |
![]() | kettéosztás2.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 162K | |
![]() | munkapontok6.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 161K | |
![]() | lekerekítés_teljes.ipt | 04-Feb-2009 07:03 | 161K | |
![]() | lap_ferdítése.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 160K | |
![]() | fúró12.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 157K | |
![]() | lapok_teljes_lekerekítése.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 157K | |
![]() | pásztázás6.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 156K | |
![]() | kiosztás5.ipt | 04-Feb-2009 07:01 | 155K | |
![]() | körpecsét.ipt | 04-Feb-2009 07:02 | 155K | |
![]() | munkapontok.ipt | 04-Feb-2009 07:09 | 154K | |
![]() | metszett tégla.ipt | 04-Feb-2009 07:08 | 154K | |
![]() | furat.ipt | 04-Feb-2009 06:56 | 154K | |
![]() | paraméteres vázlat.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 152K | |
![]() | importált_görbepontok.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 151K | |
![]() | pásztázás2.ipt | 04-Feb-2009 07:10 | 149K | |
![]() | logó.ipt | 04-Feb-2009 07:04 | 144K | |
![]() | geometriai_szöveg.ipt | 04-Feb-2009 06:59 | 143K | |
![]() | kép_beillesztése.ipt | 04-Feb-2009 07:00 | 142K | |
![]() | AutoCAD rajz1.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 142K | |
![]() | AutoCAD_rajz.ipt | 04-Feb-2009 06:53 | 142K | |
![]() | kettéosztás.iam | 04-Feb-2009 07:00 | 140K | |
![]() | munkapont2.igs | 04-Feb-2009 07:08 | 72K | |
![]() | munkapont1.stp | 04-Feb-2009 07:08 | 36K | |
![]() | feladatok/ | 04-Feb-2009 06:47 | - | |