[Kaktusz] Légpárnás fólia

Herczeg István herczeg4200 at freemail.hu
2007. Okt. 17., Sze, 12:06:11 CEST

Üdv Mindenkinek!

Szeretném megismerni kinek mi a véleménye az alábbiakról.
Egy 4X4 méteres álló üvegházat korábban fóliával burkoltam télire.
A fűtést gázkonvektor és vészhelyzetben 2 termoventillátor adta.
Tavaly beraktam egy vegyestüzelésú kályhát is és a hozzá kapcsolódó
füstcsőveket. Ez nagyon bonyolultá tette volna a fóliázást ezért nem
küzdöttem vele. A fóliaborítással egyébként is gond volt, mert nem mertem rá
szellőzést tenni félve a viharos szél esetleges rombolásától. Ha kisütött
a nap nagyon felment a hőmérséklet. Mivel teljesen burkolt volt az üvegház,
hiába nyílt ki az ablak autómatikusan a fólia miatt nem volt tökélatas a szellőzés
és hűtés.
A tavalyi tél bejött, de félek, ha tartósan -20 fok lenne gondba lennék.
Azt találtam ki, hogy belülről rögzítek egy légpárnás fóliát (a fóliában légbuborékok vannak)
Ezzel a módszerrel talán csökkenhet a lehűlés tartós hidegben és lehetővé vállik a szellőzést is.
Várom a témával kapcsolatos véleményeket melyeket előre is köszönök.

Üdvözlettel: Herczeg István

"Diszlexiás-e a gyermekem?" – Ingyenes gyorsteszt szülõknek (hálás lesz utána, bármi is az eredmény!) http://www.diszlexiateszt.hu
--------- következő rész ---------