[Kaktusz] Hunt könyv

Zozzer zozzer at t-online.hu
2007. Okt. 17., Sze, 20:45:34 CEST

Szia István!

Neked, Dezsőnek és minden érdeklődőnek:
Legutóbbi információim szerint 32.450Ft volt a legutolsó beszerzésnél a két
kötet és a külföldi postadíj.
De gondolom ez az árfolyam függvényében minimálisan változhat + -.

Rigerszki Zoli javíts ki, ha rosszul írok valamit, vagy ha van egyéb
kiegészítő infód!

Nem egy olcsó könyv, de ha hihetünk azoknak, akiknek már megvan akkor,
megéri az árát :)

Jó éjt!

Zozzer