[Kaktusz] Válasz: Re: fotó

Vajda Pál pvajda at sah.hu
2008. Dec. 1., H, 09:36:25 CET

Engem sem zavart, bár láttam Barna János listáját, így irigykedve néztem, hogy van aki szép számmal tud belőle rendelni :)

Jut eszembe. Még sosem szedtem le ilyen későn terméseket. Es. vivipara, sneedi és Neobesseya termések még a növényen vannak kint a szabadban. Leszedhetem szerintetek, vagy várjak tavaszig. Jobb lenne most leszedni, mert télen lenne időm kimosni a magokat.

A nem fagytűrő növényeket egy részét még csak a napokban hoztam be fagymentes helyre. Még a Myrtilocactusnak sem lett baja, nem beszélve a kopogósra fagyott Lithops-okról. Semmi bajuk. Jut eszembe, egy Supercabuto is kint van.... Át kell néznem mi is van kint.