[Kaktusz] Válasz: Re: fotó

Agócs György clausner at chello.hu
2008. Dec. 1., H, 09:51:59 CET

Sziasztok,

azért, hogy a levelezőlista le van ülve, nem hiszem, hogy mi vagyunk
felelősek, inkább az a tény, hogy az MKOE oldalán a fórumba akár képeket is
fel lehet tenni, vizuálisan vissza lehet keresni dolgokat, stb.
Igaz az ilyen levelezőlistán is vissza lehet keresni, de megteszi ezt
valaki? Szerintem csak olyan akinek ideje és türelme van.
Igaz azért is lenne ez a levelezőlista, hogyha valaki mindenki számára
listát szeretne küldeni, bármikor megteheti.
Viszont ez megint megossza a véleményeket, mert sokan vannak akik nem
szeretnének ilyen listákat kéretlenül kapni.
Tehát megint csak a vizuális fórum a jobb.

De azért az sem rossz tényleg, hogy a lista működik :-)