[Kaktusz] keso

Gonda István gonda1 at tvn.hu
2009. Dec. 5., Szo, 10:35:17 CET

Kedves Liptói Krisztina

Ez elég probléma mert a növényvédő szerek amiket alkalmazni lehetne elég jellegzetes
szagúak, mondhatni büdösek. Ha csak néhány növényen jelent meg akkor azt javasolnám
hogy vegye ki a talajból őket, az összes földet távolitsa el a gyökerekről ,akár még
folyó viz alatt is le lehet mosni az egész növényt. Majd néhány nap múlva mikor a
gyökerekről és a növényről felszáradt a viz ültesse friss földbe őket.Nem tudom ismeri-e az országos egyesület honlapját   kaktuszgyujtok.hu  ott a
fórumban a kártevők rovatban  megismerhet több védekezési módot is.Üdvözlettel
Gonda István

> Kedves Kassai István!
>

> Az interneten találtam egy gyapjastetűről szóló levelezés-töredéket
> kaktuszok esetében. Sajnos pont most, a teleltetés során otthon is
> előjött ez a probléma. Milyen szert javasol, amit most ki lehetne
> permetezni és segíthet?
>

> Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm.
>
> Üdvözlettel:
>

> Liptói Krisztina

Szeretsz pókerezni ? Gyere és játssz Online a többiekkel!
xpoker.hu - A közösségi Póker