[Kaktusz] keso

József Berecz berjo41 at gmail.com
2009. Dec. 5., Szo, 13:00:05 CET

Voltaképp az én - orchiedeáknál alkalmazott - módszerem is ezzel rokon,
amelyet itt G.I. elmond, csak én a teljes növényt 24-48 órára teszem a
vízbe, így nemcsak a rovarok, hanem a peték is elpusztulnak.
Hogy ezt a kaktuszok kibírják-e, az kérdéses. A nyáron ki fogom próbálni
néhány kommersz növényen, amelyek gyökértetvesek.
A permetezéssel azért is vigyázni kell, mert mellékhatásként, különösen
nyáron, perzselés is jelentkezhet. B.J.