[Kaktusz] Saját készítésű gyöngyékszerek és húsvéti, karácsonyi díszek szárazvirágból

Guljanics Hortenzia ymola82 at gmail.com
2011. Jan. 30., V, 16:31:55 CET

Kedves Béla!

Körülbelül 150 kaktuszom van és már régebben többször is kérdeztem ezen a
fórumon velük kapcsolatban dolgokat. Sajnos választ nem kaptam rá, viszont
elég sokszor jött reklám e-mail. Utolsóként egy online nyelviskola
reklámozta magát, gondoltam akkor miért ne küldhetném el én is, hátha vannak
olyan személyek, akik a kaktuszok mellett szeretik a gyöngyékszereket, mint
én.

Üdvözlettel, Zia