[Kaktusz] Saját készítésű gyöngyékszerek és húsvéti, karácsonyi díszek szárazvirágból

Hári Béla haribela at gylcomp.hu
2011. Jan. 30., V, 17:52:55 CET

Kedves Hortenzia!
Engem ugyan főleg a kaktuszok érdekelnek. Mégis amiért válaszoltam utalva az üzletre is, jöv. kiegészítés okán kereskedéssel is foglalkozom. Egy helyi bolhapiac müködik nálunk a városban vasárnap. Nyáron ezt kiegésiítjük gomba gyűjtéssel és eladással. Ha a kaktuszokról bármi információ érdekel, ne itt keresd, mert ez a lev, fórum teljesen átállt a www.kaktuszgyujtok.hu fórum menüjébe. Remélem segítettem, ha bármi érdekel máskor is megteszem. Lehetséges együttműködés később is.
Szia haribela