[Kaktusz] Agave ismét

Epresi László epresi.laszlo at freemail.hu
2013. Május. 7., K, 19:18:20 CEST

Tisztelt Berecz József,ha lehet kíméljen meg az egyéni levelezésétől, mert a mai napon is 21szerírta le a gépemre ugyan azt a   szöveget amit egymás között váltanak. Nem tudom hogy miért van ez de ez idáig ilyen még nem fordult elő.üdvözlettel:László.

"József Berecz" <berjo41 at gmail.com> írta:
>Nem tudom, hogyan olvastad, amit írtam: én az egyes virágra mondtam, hogy jelentéktelen. Majd meglátod, ha meglátod.Volt szerencsém látni, ahogy jeleztem, bár nem jártam az élőhelyen.>
Kis Lajos - egyébiránt - a maga idejében az egyik legnagyobb gyűjteménnyel rendelkező &quot;kaktuszos&quot; volt.Kissé nagyképűnek tartom a reakciódat!B.J.>