[Kaktusz] Agave ismét

installateur at t-online.hu installateur at t-online.hu
2013. Május. 7., K, 20:04:48 CEST

Tisztelt Mindenki!
Juhász János (installateur at t-online.hu ; shepherd at t-online.hu) vagyok. A listán évek óta jelen vagyok.
Sajnos csak passzivként. Az Agave Viktoria *** miatt kirobbant "botrány" miatt elnézést kérek
mindenkitől. Jelenleg mintegy 2800 db növényem van. A néhány centiméterestől, a néhány méteresig.
Az előzmények, hogy egy -AGAVE- nálam fog virágozni, nagyon meglepett, elkeserített, boldoggá tett.
Az elöző mondat remélem kifejezi az érzéseimet. Nagyon sajnálom, boldog vagyok és egyben hiány
érzetem is támad a bizonyosság miatt, hogy 1992 -ben szerzett tulajdonom elpusztul.
Nem gondolom, hogy egy fénykép és a vélemény kinyilvánítás miatt itt kell tartani. Én tisztelem
elődeinket. Néhai Kis Lajos, Balogh László, Szűcs Lajos stb. magán és állami kutatóinkat.
Üdvözlettel Juhász János